Smått nervös

Smått nervös för ikväll och för imorgon men de ska nog gå vägen. Är på ganska bra humör idag men jag har inte listat ut varför.

Låt mig berätta om gårdagen. Allt började med att jag räknade lite matte men efter ett par vredesutbrott så bestämde jag mig för att bege mig mot lägenheten. När jag kom fram bestämde jag mig för att lägga på lite skön musik, ta ett glas juice och sitta och njuta av solen på balkongen. Efter ett par låtar gick jag in igen och då hörde jag nåt som nästan fick mig att tappa glaset. Det var anne som hade tagit sig in i lägenheten eftersom hon inte orkade se på när jakki och joel övade för att spela på kings. Lite darrigt sade jag hej, sedan vandrade jag in i mitt rum igen där jag isolerade mig en stund med lite gitarrspelande. Men efter en stund blev jag nyfiken på vad anne höll på med, det visade sig att hon spelade bejewled blitz och jag bestämde mig för att utmana henne. Om hon vann skulle hon få mina livsbesparingar och om jag vann skull hon laga champinjonsoppa till mig. Tyvärr antog hon inte utmaningen. Sedan tittade jag storögt på när hon trollade ihop lite käk åt jakki o joel. Sedan gick jag iväg till kings där jag såg storartade band som dawn patrol och duon bestående av jakki och joel. Klockan började närma sig 11 tiden vilket betydde el clasico tyvärr hann vi inte se första halvlek eftersom jag måste jobba. Iallafall hann jag, jakki och anne hem till mig där vi bänkade oss i tv-sofforna och njöt i 45 min av vacker fotboll. Sen for jakki och anne hem o tuta och jag lade mig i sängen och kollade lite tv före jag somnade.

Hoppas denna dag blir lika bra.

//streetjack

Kommentarer
Postat av: anne

du glömd matchen vår :]

2010-04-17 @ 10:34:43
URL: http://kaalsonsklister.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0