Utmaningen antas!

Idag blev jag utmanad av johanna att ja skulle skriv 7 st fakta om mig som folk kanske inte visste om mig.

1.jag har en underlig passion för dans som streetdance men även balett och alla sorters dans, jag tycker att man kan uttrycka sina känslor med dans.
2.jag har alltid velat ha en hund men jag har aldrig fått en eftersom mamma är pälsallergiker.
3.jag önskar att jag skulle kuna se alla små detaljer som betyder så mycket.
4.Jag vill gärna flytta till carlisle efter min studietid och börja om mitt liv en gång till.
5.jag har spelat fotboll sedan jag var 8 år och har nu börjat spela i vuxenklassen.
6.jag gömmer ibland mitt riktiga jag.
7.jag älskar mina vänner, trummor, sång, gitarr, musik i allmänhet, hundar och mycket mycket annat.
8.JAG HATAR SPOTIFY REKLAMER.

Kommentarer
Postat av: fanny

Haha, nummer 8 :D

2010-02-12 @ 17:08:19
URL: http://fannys.papper.fi
Postat av: johanna

haha ja ja vet int varför men dehe fick mej att le stort :D

2010-02-12 @ 21:19:47
URL: http://johannaedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0