Long lost daylife

Har haft en "funderarperiod" vilket gjort att ja inte har bloggat lika flitigt som förr men plötsligt känner jag ett litet sug efter skriva någonting rakt från hjärtat till ni som läser.
Även fast jag inte skriver någonting vettigt så känner jag en påverkad balans av inspiration för att skriva vad ja gjort, vad som hänt och ojj nu kom man på att man inte gjort finska läxan för imorn..
anyways så kan jag säg att jag har haft en mycket mycket bra kväll med Jakki, Simon, Alan, Fanny och Maria.

Att känna att man blivit kär är inte att så kul när du ser att du agerat försent, du kan inte sluta tänka på henne och du får inte någonting gjort för att din kärlek ligger bakom i mörkret. Du vill berätta för henne men du vet att det kan förstöra er vänskap som ni byggt upp. Jag tänker berätta för dej but not just yet..

//streetjack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0