I will protect, Protect you

Disco ensemble spelas på extra hög volym bara för att det är så bra. Eftersom tanterna på gustavsborg har fortbildningsplanering så har jag spenderat dagen med barnen på malmögården. Jag vet inte om de var ennu vildare än de andra barnen men de var ganska våldsamma ändå. Kl.2 körde jag lite o sedan fick ett glatt meddelande från I som sade att hon hade tråkigt och var påväg till vasa. Fick uppleva 3 nitbromsningar och har nu ont i huvudet, knäet och i näsan. Just kollas det halv dåliga filmer hemma hos mej medans jag hjälper mamma med facebook.

I control the controller
I command the commander
I´ll protect, protect you
I will protect, protect you


//streetjack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0