antibiotika freaking sucks

Well rubriken säger nästan allt. Jag har halsfluss som gör att jag måste gå på antibiotika som gör mig väldigt trött och slut, jag blir också lite snäsig av mig och extra arg när någon stör mig när ja läser finska. Idag har jag dock varit ganska lugn eftersom jag inte har blivit tvingad till finskaläsning, utan jag har istället fått lyssna på musik och skriva på låtar så jag är på ganska bra humör.

Synd är det ju att jag inte kan vara med på fkf:s körturne på grund av min halsfluss. Jag såg eran show igår och konstaterade att ni som stod på scen var riktigt bra och entusiastiska och ni gjorde mig riktigt glad.

Det var allt jag hade att säga just nu, de blev inte precis som jag hade tänkt mig men blir det någonsin det?





//streetjack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0