I am unbound

Skriver låtar innuti mitt huvud, upptäckte idag att det är ganska varmt där ute men glädjen försvann snabbt då jag kom på att det finns så mycket snö där ute att det kommer att ta tills maj före allt är bort.

Nu tänker jag berätta lite om min resa till london med pappa, okei är alla med på tåget för nu går det:

Dag 1.
well well well när vi nuväl kom till England efter många timmars flygtid och party packs så begav vi oss till hotellet the president vid russel square, så packade vi upp väskan. Sedan slog vi igen dörren till rummet och tog tuben in till leicester square, där vi träffade anna och jonathan som också bjöd oss på en restaurang som heter the real greek som jag sedan upptäckte att inte finns i Finland DAMN. Och efter det var vi ganska trötta så vi gick hem och sov.

Dag 2.
Vaknade och viskade för mig själv matchday matchday matchday sedan tog jag på mig mina sockor och tog tuben till fulham broadway för att se på chelsea-Manchester city. Matchen slutade !-¤ till Manchester city vilket jag var glad för eftersom jag är och alltid kommer att vara ett manchester united fan. Efter matchen så begav vi oss vidare till ett steak house med trevliga servitörer och goda biffar för att göra oss mätta. Sedan småduggade det medan vi gick hem.

Dag 3.
började på samma sätt som dag 2 men ännu bättre. Idag var det dags för MANCHESTER UNITED-aston villa i carling cup finalen på wembley. Så vi började med english breakfast och tog sedan tuben till wembley park där vi sedan hurrade fram manchester united till en 2-1 seger med 88500 andra personer.


Wembley









bara för att han var så glad

GLORY GLORY MAN UNITED!

Dag.4
sista dagen for jag till piccadilly och träffade maari där. De va kul att va me henne för jag kuna känna mig trygg när jag fjollade omkring i den största sportbutiken i london. Sedan bar det iväg hem till kalla snöstormiga Finland som inte var något likt 10+ gradiga England som var utan snö.

//streetjack

Kommentarer
Postat av: maari

angerfist i enorma piccadilly sportaffär! :D

2010-03-09 @ 18:05:54
URL: http://supermaari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0