Det är tid för mig att stå upp emot dej


fredag:
Jag vaknade och det första jag sade var naw ty Maria hade somnat i soffan och Ida i sängen. Sedan försökte jag ljudlöst ta mig till mitt antibiotikaförråd där jag motvilligt hävde i mig min morgontablett. klockan var ungefär 9 på morgonen när ida steg upp och gick medans den svårväckta lillon sov vidare. Efter ett antal försök med att väcka henne så blåste jag henne i örat och blev belönad med ett slag på käften. Vi spenderade förmiddagen på balkongen i solljuset och lyssnade på blandad musik. Det var grillfest i skolan så vi begav oss dit för att äta morgonmål. Vi begav oss sedan hem till mig igen där lillon efter en stund bestämde sig för att gå och sova i soffan igen. Jag tänkte vara snäll och låta henne sova så jag gick till övis där jag övade matte i ungefär 2 timmar. Jag kom hem och märkte att hon ännu sov och för andra gången på den dagen så sade jag naw. Resten av dagen så chillade vi bara.

Lördag orkar jag egentligen inte prata om men jag kan säga att idag springer fkf grässtaffetten i esbo och jag önskar dem lycka till!

Jag o lillon festar

we know what we are. thats right. a gang<3

//streetjack

Kommentarer
Postat av: Maria Jansson

<3

2010-05-30 @ 15:00:30
URL: http://getitright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0