Musik på trappan

Bryter mot skolans regler och tar ut datorn på trappan, det kan man göra om det är varmt och torrt ute. Skriva sommarplågor på fysiklektionen kan man också göra om matte tomas är borta. Sedan kan man skriva ett blogginlägg på psykologilektionen.

Är hemkommen från musik turnen i lahtis och känner mig smått trött efter allt. Nu väntar jag bara på att dagen ska ta slut så jag får fara hem och sätta mig på balkongen i solen med datorn och bra sällskap. Snart tar också min antibiotika slut men jag tror ändå jag hamnar på ennu en kur vilket gör mig lite stressad eller rättare sagt trött.

I brist på något vettigt att säga så är det här allt.

//streetjack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0