Jag gillar alan med vänner

Alan, Frida o Guni är här på en kvällskopp med te. Tyvärr misslyckades jag med att skapa en romatisk känsla i köket eftersom folket lämnade köket direkt efter att deras te va färdigt. Dock så lyckades jag med att locka in alan i mitt rum, så just nu sitter han i soffan och sipprar på sin tekopp och läser högt vad jag skriver medan jag skriver det. Alan vill skriva på sin blogg just nu också påpekar han lite på sidan om.
En rolig händelse hände idag vid kl.21.21 när jag var påväg till fridas (med andra) så såg jag rektorn försöka komma över en liten snöhög med sin minimala bil, jag visste att han inte skulle klara det utan min hjälp men jag bestämde mig för att bara hälsa och gå vidare vilket resulterade i att han inte klarade av den lilla snöhögen. Lite senare så fick han ändå hjälp av en snäll medelålders man som frågade: "ska ja bukka på ?", jag hörde inte va rektorn svarade men jag såg den snälla medelåldersmannen hjälpa honom över den lilla snöhögen och sen körde rektorn iväg. Alan skrattar smått medan han läser högt för sig själva (han är ju schizofren). Roberta från spotify säger sin dagliga reklam medan musiken flödar ut från högtalarna. Det var allt för idag.

//streetjack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0