Im not after fame and fortune, Im after you

Känner verkligen att våren är här nu. När jag kom ut på balkongen idag så märkte jag att det var tillräckligt varmt för att sätta sig i en av plaststolarna som finns där. Kände mig glad och sedan gick jag glatt iväg med en glad Jakki till skolan. Vi hade båda solglasögon på oss för att se lite coolare ut. Jag åt den gladaste frukosten någonsin och traskade sedan iväg för att förstöra lite kulisser i nt1 där mixarna spelade upp sin pjäs pelle svanslös. Solen sken och jag och ida bestämde oss för att gå sätta oss vid en gräsplätt vid ortodoxa kyrkan, ungefär på den plats där vi första gången pratade med varandra. Resten av skoldagen var jag inte lika glad, delvis för att vi måste räkna en del fysik och sedan kom jag på att jag måste räkna en del matte också när jag kommer hem. Annars så har Ob=Oskar bäckman varit hit på besök idag. Jag kände mig jättenostalgisk och drömde mig tillbaka till högstadiet. Sedan gick vi för att gunga med ida och medan vi nu var ute så tyckte jag att det var en bra ide att halka på en snödriva och falla på marken bara för att som göra stämningen ännu bättre. Nu är jag hemma och funderar på att börja räkna den där matteläxan.

Rubriken säger allt just nu.

//streetjack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0