Is high on tropicana

Idag har varit en ganska hektisk dag, Låt mig berätta: Dagen började med en trött och sliten blick mot klockan och en sekund senare steg jag upp. Jag tog mig till skolan med tunga steg och var inte lika uppskruvad som på måndagen. Jag skrev finska uppsats och förflyttade mig 2 timmar senare till rummet brevid där jag gjorde keynote arbete. Eftersom jag missade frukosten var jag ganska hungrig och hävde i mig massor med fisk medan jag tänkte, det är gott med omega 3. Tog mig till musiksalen för att göra bort mig totalt i alla låtar och skratta lite nervöst för att vi ska ha morgonsamling imorgon. Stomp stod näst på tur och det gick väl som det alltid går, Sedan gick jag med relativt lätta steg till grannskolan där vi hade gymnastik. Efterår kände jag mig lite svimfärdig och törstig men jag bestämde mig ändå för att skämta lite med Lina om hennes spänst och hennes kraftiga käke. Maria fick också en del skämt överösta över henne eftersom hennes parfym heter mini flirt. Jag tog min skolväska och började gå mot övis och märkte att jag höll på att svimma men det ignorerade jag och gick med huvudet högt i skyn. Jag kom hem och tog en välförtjänt paus. Sedan kände jag att jag fick insprirations strike och skrev en sång, Kanske lägger upp den senare.

än en gång säger rubriken det mesta.

//streetjack

Kommentarer
Postat av: Lina

du har så fina öronsnibbar jacke!;)

2010-04-14 @ 16:02:45
Postat av: johanna

nå miin vanli laptop höll typ 1-2 år å nu e an helt fucked up, en mini kan man ju ta me yviallt å e myki behändigan :)



så du btw min upplysning ti dej? ;)

2010-04-14 @ 16:09:21
URL: http://johannaedbergs.blogg.se/
Postat av: johanna

du kan ju kom me som rådgivare, int föstar ja me på tokode :)

2010-04-15 @ 14:27:08
URL: http://johannaedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0