Scared to tell you

Fick veta någonting idag. Det var viktigt för mig och inte för någon annan. Jag blev glad inombords men visade ej min glädje i rädsla över att nåt skulle gå fel. Jag vill prata med dej och sluta med mitt drogande av mitt inre som förstör så mycket runt omkring mig. Känslor svallar och jag vet inte hur länge ja klarar av att hålla minen. Synen av dej får hjärtat att gå på högvarv. Jag är någonting som jag försöker stå för men misslyckas. I slutändan vill jag bara hålla om dej.

Grattis till Frida som fyller 18 idag, supernajs tycker jag och snart är det min tur. Inspirationen flödar och låtarna lägger sig på hög. Messi gör 4 mål och man hör ett svagt dån av barcelona fans från gatan. Tummarna går sönder av mitt överaktiva trummande. Apelsinjuicen räcker längre än förut och det får mig att skaka.

//streetjack

Kommentarer
Postat av: frida

Thx! :D

2010-04-07 @ 06:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0