half done half to go

En dag med mokke, nicke, blondi och många till. Efter att ha suttit inne i ett par timmar i den kokheta lägenhet jag bor i så ringde jag nicke som dirigerade mig till franks cafe. Efter att både blondi o nick farit hem för att äta så tog jag mig till piccolo där jag somnade en stund före mokke plockade upp mig och så åkte vi på en liten tripp till brändö.

Dagens rätt: kyckling ciabatta
Dagens dricka: öl
Dagens låt: salem al fakir-all day love

Kanske jag skulle skriva lite poesi eller nåt?

We didn´t walk out as winners
We didn´t walk out with pride
I took your hand and said
Its alright, its alright

You broke me down in pieces
You stabbed my heart in half
I took your hand and said
Its alright, Its alright

Don´t feel bad about me
Just be happy that your free
Don´t you cry about me
Im alive on the outside

You spoke about things you didn´t know
You ruined the connection between us
But I took your hand and said
Its alright, Its alright

Don´t feel bad about me
Just be happy that your free
Don´t you cry about me
Im alive on the outside


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0