Mitt awesome gäng

Det är mycket möjligt jag har kommit in på rätt väg i livet eftersom jag nu har joinat ett gäng bestående av Maria Jansson och Idamari Silván i egen hög person. Jag känner mig smått skrämd eftersom de båda är ca. 4 cm från mig nu när jag skriver detta. Nå om vi börjar med att förklara vemMaria Jansson är så kan jag säg att hon är en sprallig liten fin snäll tjej på 16 år, vi kallar henne för lillon eftersom hon är 2 år yngre än oss andra. Hon är från yttermarchin och gillar machiiner. Vidare till Idamari Silván som är en fiin gudinna, hon slår en precis hur man vill och var man vill. Men hon är nog snäll. Hon är från bakom takana även kallat för esse och hon är en tjej på 18 vårar som tycker om långa promenader på stranden och lugna myskvällar med sitt gäng bestående av jacke och lillon. Anyways så har världens bästa gäng!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0