trött på denna skit

Jag är ganska less på mina sjukdomsanfall och jag är arg för att jag missar så mycket. Hur olycksamt är det att du blir sjuk och missar den finaste veckan i maj? Det blir troligtvis en operation men jag vet ej ennu när den kommer att inträffa.

Fredag:
-vaknade upp med 39,7 graders feber
-åkte till hvc
-hade ett infektionsvärde på 57
-fick V-pen

Lördag:
-vaknade upp med 39 graders feber
-tog en blandning av panadol/burana/v-pen
-gjorde inget resten av dagen

Söndag:
-vaknade inte för ja hade inte fått någon sömn och hade 39,3 graders feber
-åkte till hvc
-hade ett infektionsvärde på 175
-fick veta att v-pen inte hade fungerat och jag ätit det helt i onödan
-fick kefexin

Måndag:
-vaknade upp efter ca.2 timmars sömn med 39,5 graders feber
-åkte till hvc
-hade ett infektionsvärde på över 200
-fick flagyl som ska förstärka kefexinet

Är sjukskriven tills onsadag men kommer troligtvis att vara borte längre än så eftersom jag inte mår bättre ännu.

Kommentarer
Postat av: Hajja

v-pen e bara skit! de funka int fö mej heller

2010-05-17 @ 20:20:34
URL: http://hajjasfoton.blogspot.com
Postat av: maria

nu tycker ja no att du ska var frisk! saknar ju de :(

2010-05-18 @ 13:51:32
URL: http://getitright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0