Tuesday comes before autumn

Känner att hösten är på gång och sommaren kryper iväg för att ta sin årliga vinterdvala. Idag har jag pratat om tidningar med G, huvudvärk med H och en massa annat fint med andra trevliga medmänniskor som infinner sig i att dela sitt liv med mig. Här kommer nu ett litet gästinlägg av ida.
hej medmänniskor, kreatur samt aliens (vem vet hur långt cybervärlden sträcker sig med nutidens teknologi).
nyss fick jag världens vackraste komplimang av ägaren till denna blogg : Du är bäst - häst. det är fint att känna sig verkligt uppskattad, med tanke på att det enda jag gjort för att förtjäna denna komplimang är att överlåta min röda rullare till honom. med små saker kommer man tydligen långt här i livet!
nu tänker jag drömma om elefanter och småkryp. gonatt / IDA
jackeida
//streetjack

Kommentarer
Postat av: Maria

så gollo ni je! :D

2010-09-25 @ 14:39:50
URL: http://getitright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0